10.1 C
Timișoara
miercuri 24 aprilie 2024

Cum ne păcălesc supermarket-urile! Valabil și pentru cele din vestul țării

Potrivit jurnaliștilor de la DC News supermarketurile și hypermarketurile ar avea o strategie să transmită mesaje subliminale cumpărătorilor pentru a-i determina să plece cu coșurile pline.

O astfel de strategie ar fi amplasarea raionului cu flori sau patiserie chiar la intrare, pentru ca mirosurile să lucreze emotiv asupra cumpărătorului.

O altă strategie de determinare subliminală a cumpărătorului ar fi peștele congelat pus pe gheață, pentru a părea proaspăt sau aranjarea de rafturi cu de toate sau cu ”nimicuri” chiar la casă, pentru a te determina să mai iei ceva și cât stai la rând la casă.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Alte subiecte :

VIDEO | Copiii de la Spitalul Louis Țurcanu, „pui de cuc” într-o altă clădire a Consiliului Județean. Începute acum un deceniu, lucrările la noul...

În luna mai se împlinesc 10 ani de când au început lucrările la Corpul B, noul corp al Spitalului de copii „Louis Țurcanu”. Clădirea...

 O avarie majoră la rețeaua de apă afectează mai multe cartiere din Timișoara

Actualizare, ora 17,20: S-a izolat porțiunea afectată fără a perturba alimentarea cu apă din zonă! Reparația efectivă va avea loc mâine, deoarece există un cablu de...

Citește și :