11.2 C
Timișoara
miercuri 24 aprilie 2024

Construirea tunelurilor pentru urşi de pe autostrada Lugoj – Deva, amânată pe anul viitor

Lucrările de construire a autostrăzii Lugoj – Deva înaintează greu. Deşi asfaltul a fost deja turnat pe o porţiune importantă, 15 kilometri fiind propuşi pentru deschidere la finalul acestui an, lucrările conexe le pun beţe în roate autorităţilor.

Licitaţia pentru găsirea constructorului care să realizeze două tuneluri subterane pe traseul autostrăzii pentru trecerea animalelor este amânată, din nou.

În primavera, directorul Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (n.r. fosta CNADNR), Cătălin Homor, spunea: „cât priveşte sectorul din Lugoj-Deva, Lot 2, secţiunea cu tuneluri, proiectul tehnic este în Companie şi mai trebuie să primească un aviz. În luna iunie va fi scos la licitaţie pentru construcţie”.

Ei bine, veştile proaste vin acum tot de la Homor.

„Proiectul tehnic pentru tunele a fost predat în Companie în luna august. A fost verificat şi analizat și au rezultat o serie de observaţii, printre care: detalierea studiului geotehnic prin completarea de foraje geo de mare adâncime, de până la 80 m. În momentul de faţă se realizează aceste foraje şi proiectantul/constructorul s-a angajat că va preda refăcut proiectul tehnic. În aceste condiţii, putem lansa procedura de achiziţie publică până la sfărşitul lunii decembrie”, a declarat, luni, Cătălin Homor.

tuneluri-autostradaLicitaţia va poate dura, portrivit Companiei, până la 8 luni.

Pe acest lot iniţial se dorea construirea a 3 tuneluri subterane pe unde să treacă animalele sălbatice. Însă studiile au arătat că e mai bine ca ultimele două tuneluri să fie unite şi să rezulte un singur tunel, de 1.278 de metri, plus primul de 290 de metri.

Lotul 2 din autostrada Lugoj – Deva va lega localităţile Traian Vuia şi Holdea şi are o lungime de 28,6 kilometri. Fondurile alocate se ridică la 128 de milioane euro.

2 COMENTARII

  1. „Proiectul tehnic pentru tunele a fost predat în Companie în luna august. A fost verificat şi analizat și au rezultat o serie de observaţii, printre care: detalierea studiului geotehnic prin completarea de foraje geo de mare adâncime, de până la 80 m. În momentul de faţă se realizează aceste foraje şi proiectantul/constructorul s-a angajat că va preda refăcut proiectul tehnic. În aceste condiţii, putem lansa procedura de achiziţie publică până la sfărşitul lunii decembrie”, a declarat, luni, Cătălin Homor.

    PS: Aceasta companie CNADNR in frunte cu directorii din ultimi zece ani isi bat joc de poporul roman . Ei nu fac autostrazi, ca sa poata fura banii contribuabililor si acei care vin de la UE. Intentionat fac contracte paguboase de a nu se construi autostrazi. Acestia fac parte din marii tradatori ai poporului roman. Trebuie sa iesim in strada ca sa desfintam aceasta mafie malefica si diaqbolica, care ne crede de fraieri. BLESTEMATI SA FIE FIINDCA MERITA.

Dă-i un răspuns lui Vladislav Renunțați la răspuns

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Alte subiecte :

Un nou pod peste Bega și o pasarelă pentru pietoni în zona centrală a Timișoarei

Timişoara va avea un nou pod peste Bega, dar şi o inedită pasarelă pietonală. Lucrările vor putea demara în 2025, iar termenul de realizare...

Ambasadoarea UVT Liberty Marathon 2024 este Gabriela Szabo, campioană olimpică și multiplă campioană mondială la atletism

Universitatea de Vest din Timișoara (UVT), în calitate de organizator al competiției internaționale UVT Liberty Marathon, ajunsă la cea de-a șaptea ediție, are deosebita...

Citește și :