Cele mai bune alimente pentru micul dejun

87

Anumite alimente sunt recomandate la orice oră din zi, dar sunt unele produse care, mâncate la micul dejun, îți oferă toată energia și substanțele nutritive de care ai nevoie pentru un start optim.

Înainte de a vorbi despre alimentele recomandate dimineața, amintește-ți că micul dejun are un rol foarte important. Să sari peste el, nu este cea mai bună idee, fiindcă asta te poate determina să te supraalimentezi mai târziu. Din fericire, sunt foarte multe alimente care pot fi mâncate la primele ore ale zilei și sunt foarte sănătoase.

Iaurtul grecesc

Această gustare cremoasă conține mult calciu și are de aproape două ori mai multe proteine, decât iaurtul simplu, ceea ce îți dă senzația de sațietate pentru mai mult timp. Vrei să îl faci chiar mai gustos și mai sănătos? Alege un iaurt degresat în care să adaugi bucăți de fructe de pădure. Astfel, obții dulceață și aromă.

Grapefruit

Acest fruct te ajută să te hidratezi, în timp ce antioxidanții stimulează imunitatea, iar tu te vei simți îndestulată pentru câteva ore. Dacă vrei să și scapi de kilogramele în plus, atunci chiar ai nimerit fructul cel mai potrivit. Conform unui studiu, o jumătate de grapefruit, consumat înainte de fiecare masă, te poate ajuta să slăbești mai ușor, datorită proprietăților de ardere a grăsimilor și a efectului de reglare a nivelurilor de insulină.

Ouă

Deși blamate mult timp pentru conținutul ridicat de colesterol, ouăle sunt din nou recomandate de medici. De ce?  Pe lângă faptul că sunt o sursă sănătoasă de proteine și de substanțe nutritive, precum vitamina D, se pare că colesterolul din alimente are un impact mai mic asupra colesterolului din sânge, decât se credea anterior.

Unt de migdale

Dacă nu consumi nici ouă, nici produse lactate, atunci untul de migdale este o sursă alternativă excelentă de proteine, fiind bogat în grăsimi mononesaturate (cele mai bune grăsimi). Pentru a fi și mai gustos, încearcă să îl mânânci cu un măr sau cu o banană.

Semințe de in

Semințele de in, care au o aroma de alune, sunt bogate în fibre și lignanic, un antioxidant care protejează împotriva cancerului de sân, potrivit studiilor. Ai grijă, însă, semințele trebuie să fie măcinate, pentru a fi digerate de organism.

Căpșuni

Acestea sunt bogate în antioxidanți, dar au un conținut scăzut de calorii. O ceașcă de căpșuni conține doza zilnică recomandată de vitamina C, dar și cantități mari de acid folic și fibre.

Sursa: clickpentrufemei.ro

LĂSAȚI UN MESAJ