Autorizaţiile pentru protestele de stradă din Timişoara se obţin online

45

Timişorenii care doresc să protesteze în stradă sau cei care doresc să organizeze evenimente, nu mai trebuie să bată drumul până la Primărie şi nici să stea la cozi. Administraţia locală a implementat un sistem prin care avizele pentru astfel de manifestări pe domeniul public se obţin online.

Procedura este foarte simplă şi se derulează exclusiv electronic:
1. Se accesează formularul online disponibil pe http://www.primariatm.ro/evenimente/, se completează câmpurile obligatorii și se trimite solicitarea
2. Automat, sistemul generează numărul de înregistrare al cererii şi trimite, pe adresa de e-mail indicată de solicitant, numărul de înregistrare al solicitării
3. După ședința din fiecare zi de miercuri a Comisiei de Ordine Publică, în funcție de decizie, se va transmite un răspuns solicitantului. Acesta poate fi aviz negativ și motivul respingerii, solicitare de clarificări sau aviz pozitiv. Dacă răspunsul este pozitiv se va atașa și avizul scanat, nefiind nevoie să mai vină cineva la primărie pentru a-l ridica.

„Practic, se vor putea primi aprobări pentru evenimente, fără să se petreacă nici măcar un minut în primărie, solicitarea putând fi transmisă chiar și de pe telefonul mobil.

Un alt element important și de noutate este faptul că toate evenimentele aprobate vor apărea într-un calendar. Astfel, turiștii și cetățenii vor putea vedea în timp real toate evenimentele de pe domeniul public din oraș,  iar organizatorii de evenimente pot vedea dacă o locație este disponibilă sau nu, înainte de a depune solicitarea”, spun reprezentanţii Primăriei Timişoara.

primaria tm cereri online primaria tm cereri online2

LĂSAȚI UN MESAJ