Anunț pentru toți consumatorii de Pepsi

153

Când în piaţă se conturează un segment care îţi fură o parte din consumatori – segmentul băuturilor ”sănătoase”, adică naturale, fără zahăr, ce faci? Schimbi tactica: fie inventezi produse noi, pe care să le legi de brandul care te-a consacrat, fie o iei de la început cu o companie nouă.

Concurentul principal al băuturii cu cea mai rapidă creştere din lume (Coca-Cola) – fără a puncta aici efectele pe care le are un astfel de consum pe termen lung -, tocmai a anunţat că vrea să dezvolte ”un program de sustenabilitate” bazat pe crearea unei relaţii mai sănătoare între oameni şi alimente. Este vorba despre PepsiCo. Iar scopul precis este acela ”de a crea băuturi şi alimente mai nutritive”. Aşa reiese dintr-un comunicat al companiei.

Până în 2025, cel puţin 2/3 din băuturile PepsiCo vor conţine cel mult 100 de calorii/340 de grame, reprezentând zahărul adăugat. Compania se va concentra pe vânzarea de produse cu puţine sau zero calorii”, se precizează în comunicat.  Totuşi, iată că nu renunţă definitiv la zahăr, ”ingredientul” care creează dependenţă şi care este foarte contestat de nutriţionişti.

Compania a oferit chiar informaţii despre investiţii, punctând ”100 milioane de dolari, în parteneriat cu Fundaţia PepsiCo, în iniţiativele de sprijin, pentru a ajuta 12.5 milioane de femei la nivel mondial”.

Sursa: capital.ro

LĂSAȚI UN MESAJ